mag, استایل مردانه

استایل جذاب زمستانی مردانه

از نظر من پاییز و زمستون زیبا ترین فصل برای داشتن استایل های جذاب و خاصه! پالتو، کاپشن، شکت، کلاه، شال گردن، جوراب و بافت های رنگارنگ از آیتم های جذاب این فصل هستن که هرکدام از این آیتم ها خاطرات به یادماندنی را برای ما تداعی می کنند.

مطمعنم شما هم عاشق استایل های زمستانی هستین به شرطی که لباس های زمستانی چندین سایز به ظاهرتون اضافه نکنن!

همیشه استایل زمستانی برای آقایون دغدغه بوده! چرا که تصویر نقش بسته از استایل های زمستانی مردانه در ذهن ما لباس هایی با رنگ های تیره و بی روح بوده و از طرفی یک اشتباه کافیه تا تعادل استایل شمارو برهم بزنه و بین شیک بودن و شما فاصله بندازه! پس با ما همراه باشید تا تک تک آیتم های زمستانی را بررسی کنیم و نحوه ی اصولی ست کردن لباس های زمستانی را یاد بگیریم.

یقه اسکی آیتم جدانشدنی از استایل زمستانی مردانه!

پیشنهاد من به آقایون این است که همیشه چند عدد یقه اسکی با رنگ های مختلف مثل مشکی، سرمه ای، زرشکی و رنگ های خنثی مثل کرم و طوسی و … در کمدشان داشته باشند، چرا که یقه اسکی ها از آیتم های جدانشدنی استایل زمستانی مردانه هستن! علاوه بر گرم نگه داشتنتان، می توانند استایل های متفاوت برای شما بسازنند و در استایل های زمستانی اسپرت و کژوال، رسمی و اداری و … می توانند کنار شما باشند!

استایل مردانه با یقه اسکی

 

بوت ها تاثیر گذاراترین آیتم در استایل زمستانی!

از نظر من بوت ها در کنار پالتوهای بلند، ظاهری متفاوت به استایلتان می دهند و قدم بزرگی به سمت شیک بودن هستند! پس بوت ها را فراموش نکنید تا به آنچه از استایل شیک و جذاب مدنظرتان هست برسید.

بوت های چرم مشکی، قهوه ای تیره و روشن و یا حتی عسلی از رنگ های شیک برای ست کردن هستند اما اگر می خواهید متفاوت تر به نظر برسید بوت های چرم سبز تیره و زرشکی پیشنهاد من به شماست. نکته ی مهم بوت های رنگی این است که حتما از اکسسوری همرنگ مثل شال گردن و دستکش برای کامل کردن استایلتان استفاده کنید. این سبک ست کردن یک استایل رسمی برای شما به ارمغان می آورد اما استفاده از آیتم هایی مثل یقه اسکی، بافت های رنگی در کنار پالتوی بلند و بوت استایل شما را به تعادل می رساند که در این صورت می تواند مناسب دورهمی و مهمانی هم باشد.

 

نیم بوت و شکت ترندترین استایل زمستانی مردانه!

شَکِت در واقع ترکیب دو کلمه جکت (jacket) یا ژاکت و شرت (shirt) یا پیراهن است که ترند این روزها هستند و بی شک استایل های متنوعی را می توان با آنها ارائه داد. درواقع شکت ها پیراهن مردانه ای هستند که پارچه ای ضخیم دارند و در پاییز و زمستان کاربرد دارند. از آنجا که شکت با استایل‌هایی مثل وینتیج، گرانج، هیپی و بوهمین تناسب زیادی دارد، ست کردن استایل با آن نیز معمولا به همین سبک انجام می‌شود. شکت ها را می توانید با شلوار جین و نیم بوت های اسپرت مثل تیمبرلندهای پرطرفدار ست کنید. شکت ها برای شما استایل های اسپرت و راحت می سازند که می تواند برای دانشگاه، دورهمی دوستانه و… مناسب باشند.

اگر می خواهید از شکت ها در روزهای خیلی سرد هم استفاده کنید کافیست یک کاپشن کوتاه مشکی با شکتتان ست کنید که علاوه بر جذاب تر کردن ظاهرتان، از سبک خاصی به اسم لایه لایه پوشیدن استفاده کردید.

 

کاپشن کوتاه

احتمالا کاپشن های کوتاه کابردی ترین لباس زمستانی شما هستند که در کمدتان پیدا می کنید. کاپشن های کوتاه در طرح و مدل های متنوعی در بازار عرضه می شوند که همین موضوع دست ما را در ساختن استایل های متفاوت باز می گذارد. اگر عادت ندارید از بوت و نیم بوت در زمستان استفاده کنید، این کاپشن ها گزینه مناسبی برای شما هستند چرا که به علت ذات اسپرتی بودنشان می توانید آنها را با کتونی های متنوع مثل کتونی های ساق بلند ست کنید و نکته ی مهم تر این که در انتخاب رنگ محدودیتی ندارید!

 

دورس و هودی در استایل زمستانی

دورس و هودی از کاربردی ترین و قشنگ ترین آیتم های زمستونی هستند. اگر حتی یک در صد با استایل زمستانی غریبه هستین، دورس ها و هودی ها کار شما را در استایل زمستانی راحت تر می کنند. هودی ها به تنهایی استایل زیبا و گرمی را در زمستان برای شما می سازند اما ترکیب هودی با کاپشن چرم، کت جین، اورکت و پالتو و … از به روز ترین استایل های اسپرت این روزها هستند. دورس ها و هودی ها قابلیت ست شدن با همه ی لباس های زمستانی را دارند و همین موضوع سبب پرطرفدار بودن آنها شده است!

کلاه در استایل زمستانی!

اگر شما هم از آن دسته آدم هایی هستید که با کلاه ها مشکل دارید، همین حالا دشمنیتان را کنار بگذارید تا ترندترین آیتم زمستانی را از دست ندهید! کلاه های بافت از قدیمی ترین نوع کلاه ها هستند که همیشه در استایل های زمستانی کاربردی بوده اند اما کلاه های چرم و تدی از پیش تازان مد در استایل های زمستانی هستند که پیشنهاد می کنم در این زمستان آن ها را از دست ندهید.

اکسسوری ها را دست کم نگیرید!

تاثیر دستکش و شال گردن و جوراب در استایل زمستانی را دست کم نگیرید! اکسسوری های زمستانی آیتم هایی هستند که علاوه بر منحصر به فرد کردن استایل شما، در روزهای زمستانی به گرم تر شدنتان کمک می کنند. از ست کردن جوراب زمستانی با استایلتان دریغ نکنید چرا که توجه به جزئیات است که شما را متفاوت تر خواهد کرد. از طرفی پیدا کردن جوراب زمستانی گرم و زیبا کار راحتی نیست! اگر شما هم مثل من عاشق جوراب های فانتزی و زمستونی هستین پیشنهاد می کنم حتما از فروشگاه جوراب السوان و طرح های خاص و جذاب زمستانی دیدن کنید!

 

 

در پایان از ست کردن لباس های مختلف نترسید تا در نهایت استایل منحصر به فرد خودتان را پیدا کنید و فراموش نکنید که لباس ها عرضه می شوند تا شما با آن ها احساس راحتی داشته باشید و از پوشش خودتان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *