mag, استایل زنانه, استایل مردانه

همه چیز درباره استایل پاریسین

استایل پاریسین

آیا تا به حال درباره استایل پاریسی شنیده اید؟ ما در این مقاله به این استایل که کمتر راجع به آن صحبت شده است می پردازیم. یکی از چیزهایی که پاریسی ها را متمایز می کند این است که هرگز به نظر نمی رسد که برای لباس هایشان خیلی تلاش می کنند یا ساعت ها برای آماده شدن وقت صرف می کنند. پس راز پشت سبک شیک آنها چیست؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.

 

استایل پاریسین چیست؟

استایل پاریسی «شیک décontracté» (شیک غیررسمی) است. همه چیز در مورد ترکیب قطعات کلاسیک و جاودانه با اقلام پیچیده تر و شیک تر است – خواه یک کیف طراحی شده باشد یا یک روسری ابریشمی، یک قطعه جواهر یا کفش شیک. برای جلوگیری از زیاده‌روی یا پوشیدن لباس‌های بیش از حد، لباس‌ها به خوبی تناسب دارند و معمولاً لوازم جانبی به حداقل می‌رسد.
پاریسی ها قطعات جاودانه را بر اجناس مد روز ترجیح می دهند. به پیراهن‌های دکمه‌دار، جین‌های راسته، کت‌های سبک یا کفش‌های کتانی فکر کنید، از آن دسته از کلاسیک‌هایی که ممکن است برای برخی خسته‌کننده به نظر برسند، اما آنقدر همه‌کاره هستند که می‌توان آن‌ها را در هر فصل و برای هر موقعیتی پوشید. علاوه بر این، les Parisiennes به دنبال قطعات با کیفیت بالا است که گاهی اوقات به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود، که در آزمون زمان مقاومت می کند.

این سبک نوعی «je ne sais quoi» را تراوش می‌کند، یک نگرش بی‌پروا و سرد اما متکبرانه. این راز در روشی نهفته است که پاریسی‌ها قطعات مردانه را در لباس‌های خود ترکیب می‌کنند و ظاهری شیک بدون دردسر ایجاد می‌کنند. برای دریافت تمام نکات در مورد چگونگی دستیابی به آن سبک دلخواه پاریسی، به خواندن ادامه دهید.

در اینجا نگاهی به انواع استایل ها پرطرفدار بیندازید.

استایل پاریسین

چگونه استایل پاریسین داشته باشیم؟

  1. بسیاری از پاریسی‌ها ترجیح می‌دهند که آرایش نکنند، یا اگر آرایش می‌کنند، ظاهر ظریفی را ترجیح می‌دهند که به سختی قابل توجه باشد. آنها به جای کرم پودر، در صورت لزوم از مرطوب کننده یا کانسیلر رنگی استفاده می کنند. کمی رژگونه یا برنزه کننده، یک لایه ریمل برای بیدار کردن چشم ها و کمی بالم لب! Les Parisiennes همیشه مراقبت از پوست را به آرایش ترجیح می دهد. به طور مشابه، پاریسی ها آرایش کمتری برای موهای خود دارند. آنها ظاهر را ترجیح می دهند. و بسیاری به جای ساعت ها سشوار کشیدن، خوابیدن با موهای خیس را برای رسیدن به ظاهر دلخواه انتخاب می کنند. پاریسی ها مدل موهای ساده ای را ترجیح می دهند که بدون زحمت به نظر می رسند و بافت طبیعی موهایشان را در بر می گیرند. علاوه بر این، برخی از پاریسی ها موهای خاکستری طبیعی خود را به عنوان بخشی از استایل خود می پوشند. اگه علاقه دارید می توانید درباره استایل مینیمالیستی هم بخوانید.
  2. سبک پاریسی اغلب به عنوان “شیک décontracté” (شیک غیررسمی) توصیف می شود. Les Parisiennes دقیقاً می‌داند که چگونه وسایل کلاسیک و ضروری را بدون دردسر با قطعات پیچیده‌تر و مد روز ترکیب کند. به کت های شلواری که روی شلوار جین شل انداخته شده اند، شلوارهای دوخته شده با کفش های کتانی سفید یا کتانی با شلوارهای گشاد فکر کنید. پاریسی ها برای جلوگیری از پوشیدن بیش از حد لباس، تمایل دارند لباسی را انتخاب کنند که راحت باشد یا کمی بزرگ باشد.
  3. در سال 1966، ایو سن لوران با معرفی کت و شلوار تاکسیدو زنانه که اکنون مظهر خیاطی مردانه به حساب می‌آید، تأثیری اساسی بر مد گذاشت. حتی پس از 57 سال، این سبک همچنان در بین پاریسی ها محبوبیت بالایی دارد. Les Parisiennes ترجیح می‌دهند از لباس‌های بیش از حد سکسی دوری کنند، در عوض قطعات مردانه را در لباس‌های خود بگنجانند و ظاهری شیک ایجاد کنند. پاریسی‌ها هنگام پوشیدن لباس‌های زنانه، به مردانگی اضافه می‌کنند و هنگام پوشیدن لباس‌های مردانه، عناصر زنانه را در خود جای می‌دهند.
  4. پاریسی‌ها به سرمایه‌گذاری روی قطعات باکیفیت و کالاهای اصلی خوش ساخت معروف هستند. آن‌ها اغلب قطعات با قیمت مناسب را از خیابان‌های بزرگ با لوازم اصلی طراحی که توانایی بالا بردن هر لباسی را دارند جفت می‌کنند. بنابراین شلوار جین ساده، تی شرت سفید و پیراهن دکمه دار آنها هرگز مجبور نیستند سخت کار کنند، زیرا لباس بیرونی، کفش و کیف دستی آنها همه چیز را برای آنها بیان می کند. وقتی نوبت به سرمایه گذاری در مد می رسد، پاریسی ها تمایل دارند قطعات لوکسی را انتخاب کنند که ماندگار باشند و تا آخر عمر باقی بمانند. جواهرات، ساعت‌ها و کیف‌های دستی زیبا همیشه سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای هستند، زیرا ارزش فروش مجدد بالایی دارند یا حتی در طول زمان ارزش بالایی دارند. از نظر سبک، آنها طول عمر خود را با ماندن فصل به فصل مرتبط ثابت می کنند.
  5. رنگ های خنثی بپوشید. استایل پاریسی به محتاط بودن معروف است. پاریسی ها برای حفظ ظرافت خود از ترکیب رنگ های روشن بیش از حد اجتناب می کنند. در عوض، آن‌ها رنگ‌های خنثی و سایه‌های کلاسیک را انتخاب می‌کنند – سفید، مشکی، آبی سرمه‌ای، خاکستری، قهوه‌ای، بژ، شرابی، کنیاک، خاکی، و غیره. پاریسی‌ها با اکسسوری‌های خود، مانند روسری ابریشمی رنگارنگ، کلاه شیک یا کیف پول شیک، رنگ‌های رنگی را اضافه می‌کنند و در عین حال لباس کلی را محتاط نگه می‌دارند.
  6. به جزئیات توجه کنید مد پاریسی همه چیز در مورد توجه به جزئیات است. پاریسی‌ها لباس‌های خود را با دقت هماهنگ می‌کنند و مطمئن می‌شوند که هر لباس با لباس‌های دیگر هماهنگ باشد. این به این معنی است که تاپ شما باید با شلوار شما که باید با کفش شما همخوانی داشته باشد و همچنین کت شما باید کاملاً مناسب باشد.

استایل پاریسین

به این جزئیات مهم توجه کنید:

  1. پارچه: ببینید لباس از چه چیزی ساخته شده است و الیاف طبیعی مانند پنبه، ابریشم، پشم، کشمیر یا کتان و غیره را به پارچه های مصنوعی ترجیح دهید.
    تناسب: لباس شما باید کاملاً مناسب باشد، به این معنی که نباید خیلی تنگ، گشاد، کوتاه و نه خیلی بلند باشد. اگر کاملاً مناسب نیستند، برخی از قطعات را برای خود طراحی کنید.
  2. چاپ‌ها: آن را کلاسیک نگه دارید و به چاپ‌هایی بچسبید که از مد نمی‌افتند، مانند راه راه، چهارخانه، تارتان و تارتان. پاریسی ها بیش از یک چاپ را به طور همزمان در یک لباس نمی پوشند.
  3. لوازم جانبی: برای بلندتر کردن لباس خود، می توانید جزئیات کوچک اما تاثیرگذار مانند توری، پاپیون، روسری ابریشمی، کلاه یا جواهرات را به کار ببرید. انتخاب جواهرات ظریف یا یک قطعه منحصر به فرد برای جلوگیری از اکسسوری بیش از حد بهتر است. پاریسی ها تمایل دارند اکسسوری های خود را برای داشتن ظاهری براق و شیک حداقل نگه دارند.

 

در استایل پاریسین از این موارد اجتناب کنید

  • شلوار ورزشی، شلوار لیکرا و هر لباس باشگاهی – پاریسی‌ها که به خاطر سبک محتاطانه‌شان معروف هستند، معمولاً لباس‌های اسپرت نمی‌پوشند مگر در باشگاه.
  •  کیف های کمربند، بسته های فننی و کوله پشتی (به خصوص در متروی پاریس به دلایل ایمنی)
  • لباس های خیلی آشکار یا خیلی کوتاه
  • دمپایی، جوراب با صندل
  • کلاه توپ
  • هر تی شرت یا ژاکتی که با چاپ “I love Paris” نوشته شده باشد.
  • هر چیزی که بیش از حد بلند، رنگارنگ یا مارک دار باشد (به طور بالقوه می تواند شما را هدف جیب بری یا سایر کلاهبرداری ها قرار دهد)
  • رنگ های پر زرق و برق و در کل چاپ های بسیار زیاد.

 

جمع بندی

با پیروی از نکات و راهنمای گام به گام ذکر شده در این مقاله، می توانید شروع به ساخت کمد لباسی پاریسین کنید که پایدار، شیک و ماندگار باشد. به یاد داشته باشید، کمتر، بیشتر است، و هر چه ساده تر، در سبک مد پاریسین بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *